Svíčky

Každý se rád zdržuje na místech, která příjemně voní. Čich je úžasný smysl, ovlivňuje emoční část mozku, stačí jen krásná vůně a zákazník se u vás hned cítí lépe, má lepší náladu, stráví u vás více času a tím stoupá jeho ochota ke koupi zboží či služeb. Pokud opět ucítí podobnou vůni, vyvolává to v něm vzpomínku spojenou s určitým místem. To z provonění interiéru udělá ideální prostředek k vytvoření zapamatovatelné identity vašeho produktu či služby, která zůstane zákazníkům dlouho v paměti.

Ne každý podnikatel je cukrář, aby na své výrobky mohl lákat vůní, a proto je tak populární scent marketing, tedy ovoňování prostor. Naši odběratelé nám svými pravidelnými objednávkami potvrzují, že se jedná o účinnou metodu, jak dosáhnout toho, aby se ve Vašich prostorách zákazníci či hosté cítili příjemně a trávili v nich více času.

 

Přístroje

Našim zákazníkům dodáváme nejmodernější air condition přístroje, chcete-li aroma systémy, které jsou plně elektronické, nastavitelné a přizpůsobivé pro každého zákazníka. Například lze nastavit dny a čas, kdy je přístroj v provozu, a tím aroma systém při provonění interiérů maximálně ekonomicky zefektivnit. Nejnovější aroma přístroje jsou nastavitelné i přes internet.

Ovoňování místností funguje na bázi difuze, z aroma přístroje vychází pára. Nejedná se tedy o aroma systémy, které vystřikují tekutinu do prostoru, což je mnoha lidem nepříjemné. Přístroje mají malé rozměry a moderní design.

 



 

Vůně

Máme k dispozici velké množství vůní, portfolium se stále rozšiřuje. Lze si nechat vůně vyvinout na míru. Vůně pro ovonění prostor dělíme do kategorií na přírodní, květinové, ovocné, citrusové, exotické, čistota a svěžest, aromaterapie, gurmánské.

Vůně se mohou následně použít i do dalších produktů. Jako třeba bytové difuzéry, aromatické svíčky, oleje na masáže, parfém či jiná kosmetika.

 

Způsoby použití

Záleží na konkrétním místě, čichový marketing automaticky neznamená, že se provoní celé místnosti, někdy je vhodné vytvořit jen Welcome efekt, tedy uvítací efekt pro každého nového hosta či zákazníka, který přichází, ale i odchází. Nejčastěji se používá v hotelech, případně v restauracích. Je běžné, že v jedné budově se použije více druhů vůní. Třeba u větších hotelů je vhodná jiná vůně v relax zóně, na pokojích, na recepci, atd. K distribuci vůní se používá různých způsobů dle možností ovoňovaného prostředí, jako třeba klimatizace, větráčky na přístrojích nebo proudění vzduchu, které se předem otestuje.

 

Pohlcování zápachu

Prostory, kde je nepříjemný zápach umíme také efektivně vyřešit. Naše vůně obsahují látky, které zápach neutralizují, tzv. pohlcovače pachu, takže se vůně nemíchá se zápachem a nevzniká nějaké neidentifikovatelné aroma, což se děje u jiných způsobů ovonění při aplikaci aroma marketingu.

 

Zdraví a certifikace

Všechny vůně mají certifikáty o zdravotní nezávadnosti! Lze použít i jen přírodní vůně.

 

Servis a testování

Instalace aroma systému je jednoduchá, nemusíte se o nic starat, vše vyřešíme za vás. Přijdeme, vyslechneme si vás, zhodnotíme možnosti scent marketingu, navrhneme řešení na míru a dle domluvy objednáme technika na prvotní testovací období. Obstaráme i následnou výměnu cartrige až vůně dojde. Většinou i sami víme, kdy je potřeba vyměnit starou cartrige za novou. Postaráme se o kompletní servis. Záruka minimálně 2 roky.

Přístroje prodáváme nebo zapůjčujeme za pravidelný měsíční nájem. Ceny nájmu začínají již na 300 Kč měsíčně.

 

Autoparfémy

Svébytnou skupinou ovoňování prostor jsou autoparfémy. Autoparfémy se aplikuji podobně jako parfémy pro osobní užití buď přímo na koberečky vozu (nezanechávají žádné skvrny), nebo na k tomu určenou visačku, která může mít různý tvar a provedení dle přání zákazníka. Autoparfémy navodí v autě příjemnou a luxusní atmosféru. Výborně se osvědčili např. při prodeji nových vozů, pro taxi, ale i pro koncové uživatele, kteří touží po originální vůni, jejíž intenzitu si mohou sami zvolit podle množství stříknutého parfému.